Monday 21 November 2011

Here we come!!

Assalamualaikum...Hello hello!! Akhirnya tercapai juga cita-cita kami nak buat blog sendiri. Selalu baca-baca blog orang je. Now dah ada blog sendiri, rasa macam nak menaip apa pun boley untuk di sharekan sama-sama (macam la ada orang nak baca blog ni..haha).

Actually, inspirasi nak buat blog ni pun sebab tangan ni gatal nak menaip panjang-panjang. Kot-kot ada cerita menarik, boleh je kita share kat sini kan.
Then, melalui blog, kita boleh release stress and tension kot. Yelaa dah kerja 5 hari, apa kata kita tulis blog untuk isi masa lapang (lapang la sangat kan..).

Well, nak cerita sikit pasal blog ni. Actually blog ni di wujudkan oleh kami berdua. Deanna & Ezzah...itu yang dapat nama Ezzanna (combination name). Macam mana we all boleh ada idea nak buat blog ni? Macam mana boleh nak berdua pulak ni? Kenapa tak ada blog sendiri? Haa…banyak soalan yang bermain diminda kan?

We all ni BFF. Alaa best friend forever. Kiranya, buat semua pun sekepala. Tapi, of course ada yang tak sama kan. But, the thing is…kita enjoy!! Kalau kita happy, kita mesti enjoy. Kalau kita ada kawan, jangan sampai jadi lawan. So, that is why we are here. InsyaAllah sahabat selamanya.

So guys and girls, kalau ada apa-apa nak share, just let us know. Maybe we all boleh update kan dalam blog ni, nama pun share kan, so we all update kan pun just for free. Yeah…

So, picture yang nak disharekan untuk first timer...jeng jeng jeng...
Introduce ourselves. 




                                                                  
   

1 comment:

lazymax said...

yg pegang giter 2 nk jd najwa latif ke..muka 2 dh iras2 nk sama dh..dh glamor nnt jgn lupa org sekeliling plk..